Werkgeversverklaring
Wat is een werkgeververklaring?
Een werkgeversverklaring is een document die moet worden ingevuld door jouw werkgever. In combinatie met een aantal andere documenten, zoals een recente loonstrook, wordt jouw inkomen vastgesteld. Als je een hypotheek wilt afsluiten, wordt er altijd om een werkgeversverklaring gevraagd door de hypotheekverstrekker of bank.
Wat valt nog meer onder een werkgeversverklaring?
Als je in loondienst bent en een hypotheek wilt aanvragen, dan wordt er ten alle tijde om een werkgeversverklaring gevraagd. Heb je een contract voor onbepaalde tijd? Dan is het ook gewenst om een intentieverklaring aan te leveren.
Onze accountmanagers komen zelf uit het vakgebied waar ze voor bemiddelen, ze spreken uw taal en hebben de missie om iedere klant tot 100% tevredenheid te helpen.
SNA voert wijzigingen door in de norm. Graag informeren wij u over de aanstaande wijzigingen in de norm per 1 oktober 2016. De Norm bestaat uit NEN 4400-1 en NEN 4400-2 aangevuld met aanpassingsrapporten en interpretatierapporten zoals opgenomen in het Handboek Normen.